Activiteiten voor en door ouders

10 oktober 2023
Wij kunnen natuurlijk niet zonder de hulp van ouders. De activiteiten waarbij ouders welkom zijn nemen we jaarlijks op in de schoolkalender. Voor activiteiten waarbij de hulp van (groot)ouders kunnen gebruiken doen we een bericht in de ouderapp Parro.

Verkeersouders

De verkeersveiligheid van onze kinderen is een verantwoordelijkheid van elke ouder! Een tweetal ouders richt de aandacht specifiek op de veiligheid voor kinderen en ouders van de school. Zij nemen deel aan het halfjaarlijkse overleg met de verkeersouders van de andere basisscholen in Wezep/Hattemerbroek en de gemeente en politie. Deze ouders helpen ons met het organiseren van het verkeersexamen in groep 7 en met jaarlijkse activiteiten ten behoeve van de verkeersveiligheid.
Enkele voorbeelden:

• Jaarlijks het ‘dode hoek project’ met ondersteuning van een vrachtwagen en chauffeur
  • Tweejaarlijks het project ‘Streetwise’ van de ANWB
  • En soms haken we in op speciale acties van Veilig Verkeer Nederland.

Gebedsgroep

Eén keer per maand komt een aantal ouders bij elkaar om voor onze school te bidden. Iedereen is van harte welkom om mee te doen of te luisteren. De data staan op de jaarkalender.